I can't explain what you can't explain.

Sista dagen på lovet och jag har två arbeten att skriva. Pluggade i ungefär 4 timmar i går.. eller pluggade och pluggade. Jag lyckades ungefär skriva en halv A4 sida. Vilket jag inte direkt kallar särskilt kreativt.

På kvällen kom jag iaf på att dte var sista dagen på lovet och att jag borde göra något roligare än att sitta hemma i min ensamhet. Så jag åkte till min Sara och umgicks med henne och Juliante. Sara visade att hennes förmåga att ta tag i saker är strålande, tyvärr är hon inte lika bra på att avsluta det hon påbörjade. Kollade också i noken "Uppdrag singel" som sara fick när hon fyllde 17. Skrev ett schema på olika saker som hon ska göra i veckan. T.ex. använda uttrycket snygg häck hela dagen, fråga Britta vem hon tror Sara hade passat bra tsm med, gå runt med ett okokt ägg hela dagen för att visa ömhet och säga att hon är singel 27 ggr under dagen. Jag och Julia ska nog hänga med. Alla är ju singlar så då får man fanimej passa på. P3 is back in the game :D



64107-69

Kommentarer
Postat av: Sara

of course we are back in the game!! :) nu måste vi förbli singlar fram till höst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback