Jag slutar då aldrig att förvåna mig själv

Jag glömde att äta frukost i morse. Jag helt enkelt glömde bort det.. totalt!

Lotta väckte mig tidigt för att hon skulle till skolan. Efter hon gått tänkte jag äta men kom fram till att jag var för trött och orkar inte äta, utan kunde sova lite till först. Jag sov inte, utan satte mig framför Bertil ett tag. Ett ganskabra tag! Snart var det bestämt att jag skulle ner till stan med Sandra så jag gjorde mig iordning, borsta tänderna und alles. Det var när vi passerade maltes jag insåg..

Jag - Ah, va gott det hade varit med maltes!!!
Sandra - Nja, jag är inte så hungrig. Har precis ätit frukost.
Jag - Ja, det har jag me... VÄNTA lite! Sandra, jag har glömt att äta frukost i dag. Aaah, gud vad hungrig jag är... JAAAG DÖÖÖÖR!!

image80

Kommentarer
Postat av: Emma

Det förvånar mig inte gumman ;) Haha

2007-04-19 @ 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback