Joy belongs to you and me

Tillbringade min lördag med Emma. Började med att planka in på min första fotbollsmatch någonsin. Tomelilla mot Veberöd. Till och med jag tyckte att det blev lite spännande ibland men annars slutade matchen 0 - 0. Vilket var lite tråkigt faktiskt. Jag och Emma åkte hem till Jockes lägenhet och umgicks. Åt lite pizza innan vi åkte till IP för att basta och sen förfesta med herrlaget. Blev en kort förfest innan en taxi tog oss till Ystad, där vi satte oss på Lottas. Nachostallriken var något av det godaste! Sen blev det taxi till Öja. Vilket var helt okej. Hade strålande sällskap och hade det inte varit för att de spelade ganska dålig musik hade det nog kunnat bli en riktigt toppenkväll! Emmas mamma kom sedan och hämtade oss. Blev efterfest hos Jocke. Jocke gick och la sig medan jag, Emm aoch Johan satt och snacka lite. Slutade med att jag somnade i den stora soffan medan de fick trängas i en mindre. Muhaha!

I söndags tog jag två tåget hem och åkte då upp till Sara. Hade med mig chips och dippa då mitt sug på det var fruktansvärt efter nachostallriken i lördags. Hos Sara var även Ludde, Stephanie, Natti och Martin. Trevlig söndagsfika om jag får säga mitt.

Nu måste jag plugga.


image74

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fan va gutt de där gröna ser ut. Lite piggelin?

Postat av: Jessica

Nej, det är faktiskt någon vattenmelondrink med lite ananansjuice och fruktsoda i :)

2007-04-17 @ 14:25:52
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback