Onsdag - Torsdag

I onsdags åkte jag, Sofie, Malin, Emelie och Shipqe tåget in till malmö. Efter lite småproblem och en promenad på 45 minuter hittade vi äntligen fram till Fifh. (fritidsförening för handikappade? ) Pratade med två personer och sen var vi med på idrottskolan! Spelade innebandy i RULLSTOL med barnen! Det var riktigt skoj!! Efter det var det hem om till ystad och sen vidare till Tomelilla. Jag, Emma (P), Camilla och Emma handlade godis och tittade på tv och så. Emma lämnade oss och vi övriga kom in på väldigt djupa diskussioner och fortsatte sedan meden film,som jag förvånande nog somnade till!

Lämnade Emma och Camilla med tio-tåget i dag och kom hem sliten till ystad. Klockan tolv bar det vidare till Lund med Sally, Mona och Madde aka raggarna! Yrade runt i Lund för att hitta rätt, frågade folk om vägen, kom en timme för tidigt, besök på macakdonkan, halv-tråkig föreläsning, raggar runda i Lunds centrum, SALLY BACKADE PÅ EN CYKLIST, körde runder för att hitta ut och tillsist var vi hemma i ystad igen. Två bra dagar och snart ska jag träffa Steffi.. TJOHEJ!

64107-72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback