Det blir ju aldrig som man tänkt sig.. oftast bättre!

Tanken var när jag vaknade att Lovisa skulle bli kvällens mål, men efter att varit helt död hela dagen och somnade halv fem på eftermiddag till halv åtta på kvällen och vaknade lika trött kände jag att det var dags för en lugn kväll. Det blev Sandra, Sara, Shrek och kladdekaka. Efter ungefär halv filmen, kom orken tillbaka. det var ju trotsallt Sara först lördag som 18-åring. Fast Sara ville förstås inte ut men jag och Sandra var däremot på G. Åkte till Lovisa och hämtade min mobil, plånbok och var sociala en stund innan vi skulle bege oss till bar a bar. Sen ångrar Sandra sig. Helvete tänker jag men då kommer Emma som en räddare i nöden och frågar vad jag gör. Så där hamnade jag igen med Emma som sällskap, jag fick min dans och det blev en bra kväll i alla fall.

Efter att Malin skrivit om en bussresa till Spanien fastnade jag direkt. Om allt blir som jag tänkt mig åker jag, Julia Lovisa och kanske någon mer till Spanien den 5 augusti och är borta i tio dagar. Jag älskar semester!

Kommentarer
Postat av: Anonym

5te augusti?.. nja.. du e nog liiiiite sent ute då.. ;)..

2007-08-26 @ 21:13:47
Postat av: Jessica

Sant, väldigt sant! Det är ju självklart Oktober jag menar! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback