Don´t enter this area when you are "Wet"!

Vilken jävla vecka det blev i Cypern. Jag älskar Agia Napa.

Veckan bjöd på sol, bad, strand, fest, drinkar (en jävla massa drinkar) parachue, BUNGY JUMP, snorkla i medelhavet, se man bli rånad och en jävla massa underbara stunder med min vänner. Det var strandfest och alla fick drinkar över sig, vi dansade runt stripp-pålar och vi hittade en bar där tjejer fick dansa på baren. Jag tror ni alla kan gissa var vi befann oss! Vi åt god mat och blev alla förälskade i grillade majs.

Ja är ne, och okey är ja. "Oh, Shaved pussy" "I can see your boobies. Nej, men veckan var helt jävla fantastisk och Agia Napa är en stad som verkligen lever! Och nu är jag trots att jag saknar värme lite glad över att komma hem till ett internet som äntligen fungerar och jag tror jag aldrig i hela mitt liv har uppskattat att slänga toalettpapper i toastolen så mycket som nu. SKÅL FÖR ATT SLÄNGA PAPPER I TOALETTSTOLEN!

image105

Kommentarer
Postat av: LOVIS

SKÅL FÖR PRECIS ALLT!

2007-08-18 @ 16:38:26
Postat av: Sara

Neeeeeeeeeee, okej är nej och nej är ja! :)
Tack för senaste veckan lovely

Postat av: Jessica

Du har så rätt, sara. Jag är fortfarande helt förvirrad på det där!

2007-08-19 @ 12:36:02
URL: http://juhlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback