jag hör hemma i solen

Jag vill iväg.. igen!

Blev fest i lördags igen. Åkte till Emma och Jocke, där blev det tv-spel, singstar och för min del inte alls många drinkar. Efter det begav jag, Emma, Anders och Joel iväg till ystad. Min kropp sa nej och levde totalt på viljan. Inte helt taggad och på taxin hem var det jag som osexigt somnade med öppen mun. Jag dreglade iaf inte, tror jag!

På söndag återhämtade jag mig. Eller ja, det blev att jag satt framför datorn mer eller mindre hela dagen förutom när jag och Sandra gjorde en tripp ner till bollen för att kolla på bandy. Spännande, jävligt spännande. Jag älskar när folk blir arga på varandra! HA!

Iaf vill jag iväg igen. Jag saknar Cypern och jag saknar mina 7 vänner jag åkte iväg med. Nej, nu blir det att jobba och tjäna pengar så jag kan åka iväg igen.

För i solen..


kan jag bli såhär glad..


umgås med såhär underbara människor..


göra såhär galna saker..


bada i en såhär fantastisk pool..


dricka såhär gott..


och sist men inte minst bli såhär brun!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

du är inte lite brun du jessica ;)

2007-08-22 @ 20:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback