Jag minns det som om det var igår..

Okej, förra onsdag, kräftskiva hos Sara. Alla från Agia Napa sitter där exlusive Natti och Erika. Lovisa ställer då frågan hur alla mår efter hemresan. Direkt hör man klagomålen, hosta, halsont. förkylning, Sveriga kalla klimat och helt enkelt hur dåliga alla hade blivit. JAG däremot, ler stort och säger att jag mår hur bra som helst för tillfället. Ingen sjukdom alls. Nu sitter jag här en vecka senare, hostat de senaste dagarna, ont i halsen och känner något som skulle kunna vara en tendens till feber? Men NEJ, jag ska inte bli sjuk. Speciellt inte nu när jag till och med kommit igång med träningen. Tränade i går, gick 3 km i dag med Natti och i morgon tänkte jag starta dagen med ett friskispss klockan halv tio på morgonen. Jag gör väl som jag brukar, förnekar det så länge det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback