Och vad händer nu?

Jag klarar inte av att sitta hemma, det är verkligen skittråkigt. Jag måste nog överväga ett tredje jobb, för fler såna här bortkastade dagar är jag redan trött på. Okej, klockan är bara ett! Jag kan fortfarande göra något vettigt, så det blir fika med Julia på stan. Jag känner för en stor, fet kanelbulle. Nu ska jag bara berätta det för henne.

Och jag har fått för mig att det är 5 augusti som vi ska till Spanien, men det är ju Oktober det blir, om det nu blir av. Har redan sagt fel ett antal gånger. Samma sak som jag kallade poolen för stranden hela veckan i Agia Napa. Mina resekamrater blev lite trötta på det efter ett tag! Förresten har jag glömt berätta historien om våra riktigt tråkiga grannar som vi försökte få lite roligare. Det slutade med att jag blev kallade Mary, som i "Den där Mary" resten av veckan. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback