Sara blev 18

Det började med krfätskiva i osndag och mjo, det är nog gott. Sen blev klockan 12 och Sara blev 18. Åkte hem och sov för att sedan vakna upp till torsdag. Skrev cv, skrev in mig som inringningsvikarie på olika förskolor och NEJ, jag tänker inte hålla i olika lektioner på västervång eller norreport. Tänk mig som idrottslärare, så fan heller! Åkte in till Malmö med Thes och kollade i affärer.. på måndag kommer lönen och då ska det shoppas! Sen träffade vi på Sara och Elin, mat på subway och 3 ljuvliga kakor. Paulina kom förbi och medan jag och Thes begav oss till stortorget för att dricka upp vår alkohol, gick de andra för att ta några öl. 2 timmar senare träffar vi de igen utanför möllan och ja, vi blev lämnade med Sara illa kvickt och resten tänker jag låta bilderna beskriva.

          
   

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack som fan för igår jessica! för att du gjorde min födelsedag minnesvärd :D hade sjukt roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback