1 timme och 20 minuter till julafton

Jag har nästan för mycket att se framemot för tillfället. För mycket att fixa som jag inte orkar ta tag i. Men i morgon är det julafton och det må vara en av de bästa dagarna av året.

Jag och mina syskon fick öppna varsin julklapp i förskott i kväll. Mest för att vi redan har så mycket annat som också ska få plats i bilen än julklappar. Och vet ni vad som fanns i mitt paket? Jo, en silvrig kamera. (Halleluja moment) Har testat den lite nu och vad ska man säga. Den är underbar, men det känns tungt att ersätta min blåa. Det gör det verkligen. Hur kan man fastna så vid matriella ting.. aja, jag får använda den som reserv!

Nu ska jag vandra bort till mitt rum, fixa det sista med julklapparna och slå in Lovisas present. God jul mina vänner :)

image177
Förra julen.. eller det var nog juldagen. Eller kanske i dag för ett år sen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback