En lista såhär över 2007

Jag hittade en lista hos Marina som jag inte kunde låta bli!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag hoppade ju Bungy jump!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Att börja träna? Nja, men det får bli nästa års nyårlöfte också

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men en kusin :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland och CYPERN!

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Jag vill ha mer resor, vilket redan är inplanerat!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
4 januari, 8 juni och 10 augusti

8. Vad var din största framgång 2007?
Körkort, studenten eller att vi överlevde cypern.. jag kan inte bestämma en!

9. Största misstaget?
Blev en del misstag, men inget riktigt stort vad jag kommer ihåg (peppar, peppar ta i trä!)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både sjuk och skadat mig men inget allvarligt

11. Bästa köpet?
Biljetter till Johan Glans föreställning i Kalmar

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till Cypern. Värt varenda öre!!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Johan Glans, Magnus Betner, Björn Gustavsson och mina vänner har gjort mig riktigt jävla glad faktiskt!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Fyfan vad vi är bra, fyfan vad vi är bra...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hade en svacka, men annars har jag nog varit gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Läst faktiskt.. men tog igen det på slutet

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framför datorn ;)

18. Hur tillbringar du julen?
Hos min moster och morbror samt kusiner med familj och mormor :)

19. Blev du kär i år?
Jag var väl kär när året började. Annars håller väl jag mig till intresserad!

20. Hur många one night stands?
Det håller jag fräckt nog för mig själv!

21. Favoritprogram på TV?
Scrubs, Prison Break och Heroes!

23. Bästa boken du läste i år?
Alla med Dan Brown, Stieg Larsson och J.K Rowlings Harry Potter och dödsrelikerna!

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag vet faktiskt inte riktigt..

25. Något du önskade dig och fick?
Mitt körkort!!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag kan komma på. Det måste vara ett bra tecken!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var på Sara och Julias 18-årsfest!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att det inte hade regnat på Öland? HA!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Blev väldigt många klänningar

31. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, alla fester och alla skratt.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Julia blir arg om jag skriver Glans

33. Vem saknade du?
Ena halvåret J och nästa blev det nog vissa delar av Bf3c

34. De bästa nya människorna du träffade?
Träffat för många nya roliga människor för att nämna några stycken bara!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

måste bara citera "Att det inte hade regnat på Öland?"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback