JULLOV!

Nej, jag har inte jullov. Men det är ju en så stor del av julstämningen så jag var tvungen och bara få låtsas för en stund.

Jag kom på vad en av de värsta sakerna med mitt jobb är i dag. Det är att torka ett barn i röven efter de har bajsat. Alltså jag tar vilken bajsblöja som helst, torkar upp en spya från ett barn, torkar kiss från golvet eller sköljer av ett par nerbajsade underkläder. Men torka en unge i röven efter denna skitit är det äckligaste. Jag vet inte riktigt om det beror på doften eller att man böjer sig ner så man nästan står med huvudet i någon annas röv. Alltihop är bara..groteskt!

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, jag hade inte gjort någonting av det du just rabblade upp!

2007-12-20 @ 12:54:28
Postat av: Syrran:)

ha ha kan inte mer än hålla med...fast jag tycker kräket e lite värre pga att det oftast smittar. Men bajs i rumpan e en nitlott...

2007-12-20 @ 13:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback