Oh, this is the start of something good

Helgen har spenderats i Tomelilla och tro mig det är faktiskt inte så illa som det låter. Blev film, mys, ett besök på Bo ohlsson, bil åkande och en jävla massa skräpmat. Fredagen bjöd på pizza, i lördags åt vi kinamat och på söndag blev det pizza igen. Men det är ju helt underbart. Så efter att precis ha ätit soppa och ett HELT (!) vitlöksbröd (jag kommer lukta gott) ska jag snart sticka och träna puls! Har varit sjuk och haft andra förhinder så det var ett tag sedan man rörde på sig.

Har även varit på praktiken i dag. Jag måste säga att jag trivs väldig bra! Blev även glad över att jag redan tydligen hade för mycket timmar på schemat så jag kommer inte att behöva ta igen någotting och dessutom har jag två händelser nerskrivna. Perfekt!

Johan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback