2007

Allt bådar för ett riktigt jävla bra år. Nyår blev lyckat. Middag hos Cheese, firade tolvslaget, sen vidare till Tomelilla, festade lite till där, fick reda på en massa saker och sen vingla med mina onda fötter hem till Johan.

Första januari var sunkig och lugn. Steg upp ur sängen runt halv sex och blev körd till ystad. Sara kom hit och senare Steffi. och ja säger bara HERREGUD vad kul det var att höra på alla som fann varandra på nyår och alla andra konstiga saker folk hade gjort. Kollade på "That thing you do" (som är en årlig tradition) innan jag blev lämnade för att sova. Pappa ringde och väckte mig i morse och jag skulle övningsköra. det gick bra, riktigt bra faktiskt. Körde bort till körskolan och började med datorprov. Det var lite svårare men ska ner där i morgon igen. Snart uppskrivning!!

Nu ska jag hitta någon att spendera den andra januari med.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback