Beslutsångest

Att vara eller att inte vara på praktiken i morgon.. det är frågan!

Jag borde bli frisk, samtidigt som jag borde vara på praktiken. Jag måste ha en händelse för veckan. Kanske till och med två. Det får lösa sig, om jag inte går dit i morgon så får jag prata med lärarna på fredag. Måste också ändra tid för när min handledare ska komma. Att min handledare kommer någon gång mellan 9 - 12 när jag jobbar 13:30 - 21:30 samtidigt som jag har halka någon gång efter 12 går inte riktigt ihop?

Nu ska jag ner och prata med min mamma. Hon får ta på sig mamma-rollen och ha den avgörande rösten för hur jag borde göra. Föräldrar är bra på sånt, det är då jag inser hur mycket deras åsikt trotsallt betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback