För är det så det ska va?

Blev väckt tidigt i morse av Johan. Han skulle jobba så det fanns inte mer att göra än att sätta sig på tåget till Ystad och sedan vandra från stationen hem. Tog det lugnt framför Scrubs innan jag cyklade ner mot körskolan. Körde bil med Lasse och det gick fan bra! Lite småjusteringar som ska göras men kommer jag klara min uppskrivning är det dags att boka tid för halka snart. Efter körningen tillbringades nästan två timmar framför datorn. Jag kommer förhoppningsvis att klara det, eller nej jag SKA klara det.
 
Ikväll ska jag till sara och träffa henne och Natti. Snacka lite skit och sedan åka hem ganska tidigt för att föreberedda mig inför morgondagen. Upp tidigt och in till Malmö med pappa. Wish me good luck!


4/1 - 07!


Kommentarer
Postat av: Juliante

JESSICA.. CHABADABADOOOO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback