Jag är bra!

Klockan var halv sju och "det var en kyckling" pep från min mobil. Aaah, upp och hoppa och dagen till ära tog jag på mina panda-strumpor!

Pappa kom och hämta mig kvart i åtta. In till malmö och min uppskrivning. Blev fotad där också, till bilden som jag ska dras med i fem år sen på mitt körkort. Bilden blev hemsk rent ut sagt! Jag skyller det faktiskt på en ovetande Sandra då hon har lånat min plattång så jag fick använda min gamla som knappt funkar. Pga det lovade jag mig själv att aldrig låna ut min plattång igen! Klockan blev 9:40 och en man kom ut och pratade med oss. In i salen där datorerna var och satte mig vid min dator. Svarade på frågorna och markerade en jävla massa. En tanke om att jag nog inte kommer klara det här dök upp i huvudet. Men jag försökte se samlad ut, gick tillbaka och tänkte. När jag var klar satt fortfarande alla kvar. Nej, jag vågade absolut inte lämna först. Så jag gick igenom de kvarstående markerad frågorna igen. När jag hade gjort mitt bästa, hade en person redan gått så efter ett djup andetag klickade jag på avsluta provet. Och några sekunder såg jag att det grönt stå godkänd på skärmen. 58 rätt av 65, jag hade lyckats! YES!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är RIKTIGT bra :D

2007-01-05 @ 17:38:41
Postat av: Pauline

GRATTIS :)!

Postat av: Sara

åå grattis vännen! :D:D jag väntar bara på att du kommer och hämtar upp mig utanför mitt hus :D:D

2007-01-06 @ 03:47:05
URL: http://aaua.blogg.se
Postat av: Juliante

JESSICA ÄR GRYYYYM :D

2007-01-06 @ 12:28:20
URL: http://juliante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback