Kan sonja, kan sonja, kan sonja gissa rätt!

Mitt sista jullov.. och i morgon börjar den sista terminen på gymnasiet.

I fredags träffade jag Sofie. Mycket trevligt att träffa henne! Snacka skit, kollade på Hipp hipp hora och åkte ner till stan. Åt kebab :D Mums.

I lördags var det kvällen vi länge väntat på. Sexparty/parmiddag hos Heidi!! Hon och Steffi hade ordnat det och jag måste säga att det blev riktigt lyckat. Fick uppdrag vid middag. Steffi satt och tåflörtade med mig och jag blinkade till henne. Måste lära mig att blinka med ett öga! Någon ljög om sitt uppdrag för att få ta Sara på låret. Sjöng lite sånger och skålade. Min Dooleys försvann och folk började bli fulla. Dansade lite och kastade med "bollen". Lekte lekar. Frågelek och kropp mot kropp! "Asså, Sara jag tar gärna en lunk om du berättar vad en lunk är." Sara fick sex, Natti fick sex, Julia fick sex och jag fick sex, öl vars då altså! :)

Väldigt roligt kväll och en bra första helg på det nya året.

Kommentarer
Postat av: Juliante

HAHAHAHAHHA, fy fan va bra :D ölen påminde om gussnava? ÖLÖLÖL

Postat av: Natalie

hahaha, där fick du till det :D

2007-01-08 @ 21:47:03
Postat av: Sara

Oh my good, detta kommer jag minnas länge :D

2007-01-08 @ 22:35:16
URL: http://aaua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback