Over and over again...

Paktiken har börjat och jag trivs väldigt bra faktiskt. Första intrycket kunde knappt varit bättre.

Kom till Malmö igår med, tyvärr utan sällskap då de jag hörde med inte kunde. Aja, fick sluta tidigare och med feber, ont i halsen och förkylningen vandrade jag runt ensam. Min älskade,saknade mobil kom tillbaka. Insåg hur mycket jag tycker om den! Köpte även ett par Jeans som jag är skeptisk till och en parfym som jag inte kunde känna vad den luktade riktigt. Så får väl hoppas på det bästa! Efter att ha kommit hem sjukare än innan firade vi min broder. Mysigt trots att jag var på dåligt humör.

Tvingade mig till praktiken i dag. Runt halv ett gav jag upp och körde hem! Sen kollade jag på scrubs och sov. När jag vaknade mådde jag uselt. Jag är kinkig, ynklig, patetisk och tänker alldeles för mycket nu. Fan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback