Resume av helgen

Fredagen startade med en tur in till malmö. Gick den snabbaste rundan genom Ikea någonsin och körde sedan in mot triangeln. Och trots mitt och Johans dåliga lokalsinne i malmö hittade vi. Vandrade in i några affärer och hittade absolut ingetting! Efter lite puppy eyes skulle vi till mobilia också, fast vi hittade inte dit och beslöt oss att åka hem. Inne i Ystad åt jag mat och cyklade senare till Sara i ovädret. Jag, Natti, Sara och Sandra hade en riktig toppenkväll med allt från massage till små hemligheter. "Det som sägs mellan dessa fyra väggarna, stannar här!" 

I lördags åkte jag in till tomelilla. Gjorde först massa ärende och efter det mys och film.  Tog tåget hem klockan sex och sa hejdå till Johan som kommer tillbringa veckan i Kläppen. Väl på tåget träffade jag lämpligt nog Linda. Snackade skit med henne och började planera kvällen. Vi skulle ut och allt var fixat. Åt och gjorde mig i ordning och åkte sedan ner till en 25-årsfest och förfestade. Trevligt folk och blev bjuden på en hel del alkohol. Men behärskad människa som jag är tog jag det lugnt eftersom jag skulle köra dagen efter. Taxi ner till Bar a bar och in där. Lärde mig hur Black Jack gick till och drack en riktigt god drink som försvann för snabbt. Sen blev det dans, mycket folk på dansgolvet och det var riktigt trevligt i början iaf, sen fick jag ont i mina ben och blev trött. Jag ville hem och Linda med, så efter att ha tvingat med oss Lotta gick vi fram till en taxi som bara såg ut att stå där perfekt och vänta på oss. Trevlig chaufför som Lotta försökte bjuda hem till mig på en kaffe. Hans fru skulle tydligen inte uppskatta det så vi traskade in själva och efter lite mackor somnade vi. 
 
Runt tio lämnade Linda och Lotta mig. Sov några timmar till innan pappa ringde och jag övningskörde. Det gick väldigt bra trots att min parkeringar måste finslipas lite. Körde hem till farmor och efter en stund kom nästan hela familjen Andersson. Jag och natti plockade ner julgranen som vi lovat och tjänade lite pengar. Kollade i fotoalbum och sen åkte vi hem.

Nu måste jag plugga, men jag kommer inte orka. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback