Uttråkad

Endast varit hemma i dag. Kollade klart på tredje säsongen av Sbrubs. Vilket också var den sista säsongen jag hade, men löste det på ett relativt bra sätt då jag fick Johan att ladda ner fyran.. och som den sanna filmnörd han är laddade han ner femman också. Lysande!

Mår också mycket bättre i dag än igår. Det har varit skönt att vila upp sig och trots att jag inte är helt frisk kommer jag nog kunna åka till praktiken i morgon. Det stora problemet nu är att hitta en händelse jag kan reflektera över. Har inte hänt något intressant under de timmarna jag varit på praktiken. I nödfall får jag göra som sara och överdriva.

Nu ska jag tillbaka till min säng och spela Spyro. Som ni förstår har jag haft riktigt tråkigt i dag. Det går utför..


Kommentarer
Postat av: Natalie

"I nödfall får jag göra som sara och överdriva." hahahaha :D

2007-01-31 @ 18:48:55
Postat av: Natalie

"I nödfall får jag göra som sara och överdriva." hahahaha :D

2007-01-31 @ 18:48:55
Postat av: Sara

Haha what? vad menar ni med det? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback