Varför ska jag till skolan i morgon?

Jag tänker väldigt mycket precis innan jag somnar. Just då faller många bitar på plats och saker som gnagt mig hela dagen kan helt plötsligt bli självklara. Innan när jag låg på min säng så kom jag fram till att skolan är total onödig för mig i morgon. På friskvårdsmassagen ska vi bara massera men jag kan öva mig på Sandra som kommer snart och de kroppsdelar som jag behöver instruktioner på kan jag få på antingen tisdag eller fredag nästa vecka. Matten kommer inte vara det minsta givande då jag redan är flera sidor före flera andra i min klass och den lektionen hade gått åt att jag kommer ännu längre fram. Sist har vi svenska där vi kommer tillbringa 40 minuter till att öva på provet vi ska ha nästa fredag. Jag känner mig själv och alla andra i min klass för att veta att det inte kommer bli mycket gjort, om något blir gjort överhuvudtaget vill säga.

Så jag frågar igen.. varför ska jag till skolan i morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback