För den här gången ska jag lyckas

Jag har bestämt att förändra mitt liv på inom två punkter, av två anledningar.

Det första började igår när vi är i Köpenhamn och av en okänd anledning känner Jane på mina muskler när jag spänner dem. Och vad gör hon då? Skrattar rätt ut. Inte heller ett sånt där retligt skratt, utan helt äkta och förvånande att jag kunde vara så klen. Alltså ska jag börja träna och den här gången ska jag lyckas!

Det andra var i dag på jobbet. Jag skulle koka ägg till en boende och misslyckades. Hur kan man misslyckas med att koka ägg? De var helt löskokta och gulan rann. Alltså ska jag utöka mina kunskaper i matlagning och den här gången ska jag lyckas!

Och dagens värsta var ju trotsallt när jag insåg att folk inte hör 3 välkända melodi när de ringer till mig längre. Det kan ju få vem som helst att bryta ihop!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men! jag hör 3 när jag ringer dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback