Tidsfördriv

Jag, stephanie och Sara är stolta konstnärer till dessa tre bilder! Att vi är talanger är väl det ingen som tvekar om :)


64107-101


S - Alltså, jag tror att den här klänningen har blivit mindre.
J - Varför det?
S - För jag har inte blivit större

Optimisten Sara är en av de bästa!

Förresten var helgen riktigt bra. Åhus med Emma och träffade på allt ystad folk. Naken-Jessica? Jävligt trevligt och sen skulle vi ju egentligen inte hem till Tomelilla men så blev det ändå. Thai-mat med Emma, Shuman och Becky och sen lite dricka på det och min kväll var fulländan. Bilderna kommer finnas på pixbox någon gång i framtiden!

Nu ska jag äta popcorn med Sara. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

sen är det kanske inte värt att nämna hur många timmar det tog att rita dom tre teckningarna... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback