I never thought Id be standing where I am

Det är med glädje jag kan lite halvt skryta om att jag och Sofie lyckades få Mvg i projektarbetet! Vi har så mycket just nu. Finns så mycket att tänka på och alldeles för mycket som måste lösas och tar ens energi. Boka in massa intervjuer och studiebesök, arbeten som ska vara klara och sist men inte minst ens fritid ska planeras. För även om det inte handlar om stora eller tråkiga saker, tar det på krafterna. Helgen är fullspäckad och kanske delar av lovet också. Hela tiden så många måsten och saker som ska vara klart. Min hög bara växer och jag vet inte var jag ska börja längre. Bäst att ta tag i en del av det!

Bye

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh grattis vännen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback