Jag tog mig i kragen

Jag genomförde puls-passet och nu efteråt är jag stolt över mig själv. Jag får tacka Julia, hade inte hon tränat hade inte jag heller gjort det! Hon gjorde så att min motivation kom tillbaka. DET är något att skryta över ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan krypa ner och läsa min nya bok av Dan Brown. Han är utan tvekan min favoritförfattare. Måste bli klar med den snarast bara så att jag kan börja med att läsa boken till skolan. Mycket att göra i skolan nu. Tre stora grupparbete, apu-arbetet, np i svenskan som närmar sig och sen matte där vi snart ska göra ett kursprov och en del annat som jag har förträngt!

I morgon ska jag och Sofie ha möte med Helene om vårt projektarbete, och det viktigaste av allt.. vi ska få vårt BETYG! Iiih!

Puss

Kommentarer
Postat av: JWO

DU HADE ALDRIG KLARAT DE UTAN MIG <3 haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback