Kort resume av helgen

I fredags samlades vi töser hemma hos sara (förutom Steffi). Herregud vad jag trivs i det sällskapet. Åt choklad, rökte vattenpipa och pratade om ALLT! Vi har ju alla våra små historier. Bestämde sedan oss lite mot min vilja att kolla på Torsk på talliin. Såg den ganska nyligen och tycker inte att den är så kul så jag somnade. Vilket inte hör ovanligheterna till. Det var kämpigt att lämna min sköna plats i soffan och sen cykla den kalla vägen hem.
 
Lördagen innebar en gnutta panikångest på morgonen och jag åkte till Sara för sällskap. Jag är fortfarande chockad över hur mycket vi åt. Hela tiden begärde våra kroppar efter mer mat. Blev några avsnitt av vänner och på kvällen åkte jag in till Tomelilla för att träffa Emma och Linda. Träffade Sandra på tåget och slapp åka själv. YES! Kvällen bjöd på en jävla massa drinkar, skitsnack, kareoke och gott sällskap. Kan det bli bättre?

Nu ska jag ladda upp med kakor och läsk framför Oc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback