Och solen knalla in genom persiennen i fönstret,

Jag är ganska övertygad om att mitt humör steg med vädret. Trots att det finns de stunder då det är för nära att ångesten kommer igen, så trivs jag med tillvaron.

I morgon ska jag först vara lite i skolan och verkligen ta ork till mig och plugga (!) Först friskvårdsmassage då jag ska öka min kunskaper om zonterapi och efter det matte. Här ska jag jobba lite men främst av allt ta igen mig till svenskan då jag ska börja arbeta med mitt tal till muntliga nationella prov som ska handla om rasism. Och sen efter skolan blir bara dagen bättre och bättre. Firar fredagen och lovet med Tokken och senare på kvällen ska Ayia Napa gänget längta oss några månadet fram och äta taco.

Men nu kallar min säng på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback