Tiden

Det är faktiskt lite obehagligt hur snabbt tiden går nu.

Mitt första exempel handlar om praktiken. Sista veckan .. var fan tog de sex veckorna vägen? Förr såg jag lite framemot att börja skolan igen. Men det var innan jag insåg att vi har ganska mycket som ska göras klart. Dessutom så närmare sig studenten. Jag är inte helt redo för att bli vuxen. Mycket lättare att vara liten och oansvarig.

Mitt andra exempel var något som Sara fick mig att inse. Det är snart påsk, vilket innebär påskmiddagen 2007. Det var ju precis påskmiddag 2006? När Sara fick en korv i röven och vi lekte med den flygande leksaken. Dessutom så innebär påsklovet mitt sista lov på gymnasiet. Jag vill helst av allt åka iväg till ett varmt land. Vilket inte går då jag inte har pengar till det. Vilket påminner mig om att jag måste spara pengar och ta en titt över min ekonomi så jag har råd att åka till Agia Napa i sommar och göra alla andra storartade planer som vi har.

Aja,  det löser sig. Det måste det göra helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback