we?re not here to watch the others party

Ännu en helg har passerat. Tiden går fort nu! Fredagen blev lugn med Sara och innebandy lite senare med Sandra. Skulle ju till praktiken på lördagen. De 8 timmarna som jag tillbringade där gick riktigt fort. Gick till Ungdomens hus och spelade biljard.. förlorade alla tre gångerna. Men det bjuder jag på! För övrigt är jag riktigt imponerad av ungdomens hus.. snyggt inrett och de verkar ha tänkt på det mesta. Grattis.. kommunen har lyckats göra något bra!

Senare på kvällen umgicks jag med Julia. Skulle bli en lugn kväll och vi hade laddat upp med en bra film och två stora påsar med godis. Som vanligt blir inget som det är tänkt och det slutar med att min syster utan så mycket övertalning får oss att hänga med ut. Blev en mysig liten förfest hos Malin och sedan Bar a Bar. Rekommenderad 22 års och vi kan nog tacka tanterna och kvinnorna bakom oss för att vi fick komma in. Kvällen blev ganska bra trots Julias skoskav och min trötthet. Begav oss hem vid 2- tiden till Julia. Fortsatte äta godis och försökte se klart filmen. VI misslyckades ganska rejält eftersom vi båda somnade efter ungefär fem minuter. Men tanken var god! Lämnade Julia runt tio. Sara kom hit någon timme senare.. lämnade mig igen efter ytterliggare några timmar. Handlade med mamma och avslutade kvällen med en promenad med Sandra.

Som Sara skulle ha sagt.. Tack för kaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback