det bara leker!

Jag tror jag skulle kunna säga att skolan är slut nu. Alla arbeten är inne och betygen är så mycket bättre än vad jag förväntade mig. Endast ett ämne jag inte vet vad jag kommer få för betyg, annars har jag av de övriga tio kurserna som slutar nu lyckats samla på mig fem Mvg och fem Vg. Jag är helnöjd!

Så eftersom vi är så fruktansvärt duktiga ska vi fira det här ikväll med att tälta och dricka alkohol. Så nu ska jag snart gå och vila en stund. Firade ju Steffi igår, god smörgåstårta, strålande sällskap, premiären var bra och allt var bara kanon. Kom hem runt halv tre, pluggade det sista och somnade sött vid fyra snåret. klockan började ring runt sex.

För vi älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback