Ibland behövs det bara en paus

Jag har kännt mig socialt handikappad sen i onsdags. Då min mobil helt brutalt bestämde sig för att inte starta, men visst. Inte mycket att göra. En tripp till malmö för att få den lagad låg på min topp-10-lista på att göra saker.. ganska långt ner förståss. Jag fick överleva utan mobil och jag är nästan förvånad över hur lätt det gick. Svårt att få tag på nummer och ingen kunde få tag på mig men annars inga större problem. Och alla problem har ju även sina lösningar. När jag provade att sätta i gång min älskling för en stund sedan för ungefär 100 gången startade den.. HELT JÄVLA OTIPPAT! Men vem klagar.. han behövde väl bara en mental paus. OCH, det behöver vi alla ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback