Senaste tiden

Fullt upp de senaste dagarna. Tapetserat här hemma och det har väl sina ljusa och mörka stunder! Fick i alla fall en paus igår, som innebar am:fotboll! Solen strålade över oss och men kunde inget mer än att älska situationen! På kvällen blev jag medtvingad på spiderman 3. Den var bra, men hade nog kunnat vara ännu bättre om man sett ettan och tvåan. Efter filmen hamnade vi på bar a bar. Och det var faktiskt skoj. Var ett tag sen jag var ute, och jag måste erkänna att jag saknat det!

Och till en annan sak! Jag har fått UPPKÖRNINGSTID!! Den kommer äga rum i maj och jag bara hoppas att jag kommer klara det.. Problemet är att jag kommer missa en del i skolan för att jag sak köra. Missar både redovisning och prov i matte på fredag. Men det får lösa sig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback