Vilken dag

Igår hade jag min uppkörning och klarade det!! Känns helt enkelt underbart.

Cyklade glatt hem från trafikskolen efter att ha betalat det sista och på vägen hem träffade jag Thes. Hem till mig och tog bilen, hämtade Natti, hämtade Julia, körde ner runt i stan. Körde Sara och malin hem och åkte till mcdonalds. Mcdrive måste man ju prova. Lämnade av folk, hämtade nya! Iaf slutade det med att jag, Sara, Sandra, Malin och Steffi körde till puppisarna. Som är så sjuukt söta just nu! Körde hem igen. Jag, Sara och Steffi åkte ner till Jessica och åt filmjölksbröd. Trots att jag precis ätit var de totalt oemotståndliga. Efter en kvart åkte vi vidare till Ungdomens hus, där vi såg treornas examenskonsert. Var väl några bra låter och vi åkte ifrån efter att vi hade hört Elin sjunga. Folkrace och Sara visade röven. Vi fick dubbelt upp tillbaka och jag måste erkänna att man tappade koncentrationen på körningen när en bil med två håriga rövar kör förbi en. Välsigt vacker syn må jag säga. Lämnade av Sara och jag och Steffi körde och hämtade JuliaPulia, Lovisafisa och krissepisse. Nästa stopp blev ännu en gång MACKADONKAN!! En glass på det och sen ut på vägarna igen. Körde krissesPANG-runda! In på en mörk skogsväg.. 30 km? HELL NO! Jag var skiträdd. Hörde de andra säga att jag skulle sakta ner lite men skräcken hade fanimej tagit över. Vi kom levande ut iaf! Blev en tur till tomelilla. Mötte upp Emma och Madde. Körde runt lite och över torget såklart. Dundrande kärlekslåtar och fem vrålande tjejer på det, är vackert! Tillsist sjönk stämningen en aning och allt bilkörande/åkande tog ut sin rätt. Lämnade av alla och för första gången under dagen körde jag ensam.

Det var en härlig dag i alla fall och nu har jag några mer eller mindre hemska bilder att lägga ut på pibox. Tjohej!

image92


Kommentarer
Postat av: JWO

nu har jag några mer eller mindre hemska bilder att lägga ut på pibox.. HAHAH DET MÅ JAG SÄGA! vilka smikrande bilder. ett par...

Postat av: Lovisa

tack för igår Jessica:D heeelt galet

2007-05-17 @ 18:14:09
URL: http://lovisot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback