"En festis, tack!"

- Alltså Jessica, jag blir helt taggad när jag pratar mig dig! Ah, vad jag längtar till helgen nu.. /Juliante

Det värmer! Det gör det verkligen, trots att det är helt oförstående då jag själv är helt slö och varit sängliggande hela dagen. Jag har svalt rakblad, inte kunnat äta och haft feber. Det känns bättre nu ikväll och jag bara hoppas på att jag är frisk i morgon. Då blir det jobb och Risk på kvällen. Jobb orkar jag egentligen inte med men Risk ser jag framemot!

I morgon är det FREDAG!!

image162

Jag älskar verkligen, Julia. Jag vet dessutom att hon älskar mig lite mindre efter den här bilden och jag vet att jag besitter alldeles för många bilder som inte borde publiceras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback