I'm scared for this emotion.

Fan vad jag älskar våra liv!  Det var det ändå jag kunde tänka på när jag fick sms klockan två på lördagen från Thes att hon redan hade tagit en återställare och jag höll på att vingla hem i mina klackar efter en jävligt bra fredagskväll!

Lördagen blev helt okej. Det var tingvalla och förfest hos Linda. Jag hade väl inte världens bästa partymood, vilket gjorde att jag mest satt med Camilla och åt kakor. Jag var inte heller överdrivet social med några av de nya ansiktena. Men då en kille från skurup helt plötsligt lägger av sig kommentaren "Oh, kakor.. på en lördag!" flyger jag upp från stolen och börjar i ren iver hoppa och skrika Johan Glans. Efter det blev det några Johan Glans skämt utbytna och mitt humör var tillbaka! Senare kom han fram till mig hela kvällen och bara "Ah Johan Glans." Det var kul de första två gångerna i alla fall. Överlag var Tingvalla som vanligt, träffade en hel del roliga människor och sen var jag nöjd.

Dessutom kunde jag bara älska att se Julia på ystars från lördagen. Det kändes som om jag lyckats att säga nej till kameran, trots att jag inte var där. Men varför bry sig om småsaker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback