Ni kan kalla mig Generalen

Jag borde stannat hemma och tagit det lugnt igår men det sket jag fullständigt i. Spelkväll med Risk hos Glende med honom, Saimon och Sandra kan faktiskt kallas, att ta det lugnt! Längesedan man spelade det och jo, jag gillade det starkt. Det kan ha något samband då jag tog hem vinsten. Mitt mål var att krossa de blå armerna (Saimon). Jag log när jag fick mitt uppdrag och jag log ännu mer när jag genomförde det. Efter det blev det lite kortspel, Glende som tog hem vinsten den här gången. Jag hade kunnat skylla på att jag mådde lite sämre pga min halsfluss och därför jag inte vann, men sanningen är väl snarare att jag fortfarande är nybörjare på det kortspelet som jag glömt bort namnet på. Jag tar igen det..

Medan mina vänner festar till det ikväll, ska jag ligga och läsa min bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback