"Så jag fick komprimissa det hela med en high five..FAN, du är kung mannen!"

Jag hade äckligt stora förhoppningar om gårdagen och det blev ändå bättre än vad jag förväntade mig. Hela dagen var så perfekt. Resan upp och ner, turen i kalmar och det ganska behagliga matstället Soya, (där jag redan hade ont i kroppen så mycket som jag skrattade). Jag var taggade, det var jag. Mina vänner likaså! Väl på teatern var jag snarare i extas och herrejävlar vad bra Johan Glans och Henrik Schyffert var!! Redan i pausen hade jag ont i kinderna efter att ha skrattat så mycket. Mina kinder mådde inte bättre efter att allt var slut. Dessutom slapp vi snöstormen eller blixthalkan. Visst, det snöade en bit på vägen upp och det var halt på vissa ställen på hemvägen, men vi överlevde!!

Bilden av den nykläckta fågelungen har fortfarande inte lämnat mig..


image170


Kommentarer
Postat av: spigg

vi ska dra i juli! början tror jag! ja det får jag hoppas att du gör haha :D vi kan ju snacka om det när vi ses nästa gång snäckan! ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback