Söndag

Igår var jag taxi för hela slanten. Jag bestämde mig för att vara Thes, Julia och Lovisas bitch under kvällen. Lite kvalitetstid på loftet medan de förfestade och sedan drog vi oss över gatan in till Max. Blev ett kort besök på barabar för att lyssna på bandet, sen åkte vi till Donna Gina och stötte på en full Sara som vi slängde in i bilen. Köre upp till Loftet igen och de drack ännu mer. Sen bort till Öja och slängde av de och körde ner till stan för att hämta Emma och Emelie. Blev en tripp till Öja igen och lämnade av de. Sen hem och hamnade framför datorn. Jag är glad att jag inte la mig för att sova, för runt tre-tiden kom ett panikartat samtal från Lovisa "JESSICA! Vi får inte taxi förrän fyra, det är svinkallt ute, kommer inte in igen på Öja, missat sista bussen!" Jag var där ungefär en kvart senare, samtidigt som nästa buss var där. Hm, suck. Körde och lämnade Julia och Lovisa på Max och Thes hos sig. Körde hem och när jag ska parkera bilen i garaget slår tanken mig: "VAR FAN ÄR SARA?" Efter ett samtal till Thes, fick jag jag reda på att hon hade åkt hem tidigare. Typiskt Sara, mumlade jag.

Jag somande runt fyra, vaknade runt tolv och efter det somnade jag runt halv tre igen och vaknade nu vid halv fem tiden. Hela huset är mörkt då mamma är ute nånstans. Jag sitter forfarande i min morgonrock och jag känner mig ensam. Just nu hade jag kunnat vara den enda människan i hela världen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vadå typiskt Sara? Jag hade en giltig anledning :)

2007-11-11 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback