Vi älskar våra liv!

Jo, fan det gör jag verkligen. Vi har kommit in i lite usla vanor som jag gillar. Iaf blev det en utekväll med Risk som förfest i fredag och lördagen spenderades i Malmö för att fira Martin Rosberg. En femkamp på Lazerdome och jag kan väl erkänna att jag var underlägsen i de flesta grenarna. De krävdes en fysisk styrka som jag helt enkelt saknade. Men jag var lika glad ändå där jag flög rätt ner i mattan!

Kvällen fortsatte med mat på Hamngatan 14 och öl. Jag var riktigt taggad för utgång men så blev det ju inte. Jag har i alla fall lovat mig själv att inte dricka samtidigt som jag äter antibiotika igen! Men vafan, inget barabar gjorde ändå att jag ligger lite på plus och de pengarna behövs ju på fredag då det är bartömning i Malmö med Sara, Thes och Julia!! Lotta och Linda kommer dessutom vara våra bartenders.. fan va jag ser framemot den kvällen :D

Nu ska jag ner och sola och försöka se fräsch och snygg ut igen. Halvdaskig är inte okej och totalt jävla skitful vill jag inte heller vara! Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback