Vilken jävla helg

Vaknade i morse av att min syster ringde. "JESSICA, klockan är halv nio. Vi ska köra till pappa nu. Var är du?" Jag frågade mig själv samma sak, varfan var jag. Men minnet kom tillbaka, jag visste att jag var någonstans vid rusta och öb. Jag kom även fram till att jag inte visste om Thes levde, om hon hade hittat sin mobil eller om min kamera fortfarande inte fungerade. Den råkade få en massa alkoläsk över sig. Min kalender blev även den förstörd, min sjal genomvåt och min väska full av glas. Jag fick släppa allt och dra upp mig själv från sängen säga hejdå till stålmannen och en tomte och försöka lokalisera mig till utgången. Jag var död hos pappa, det var jag verkligen. Jag lovade mig själv att nästa helg blir nykter!

Nu däremot har lägesrapporten ändrats lite. Min kamera fungerar och jag har aldrig älskat den mer! Thes lever och har återfått sin mobil och jaa, min bakfulla har börjat lägga sig. Fredagen var även den strålande, bartömning i malmö och fest hos Bill. Lördagen bestod av fest i Tomelilla, Soft, Barabar och alldeles för många snapsar. Men vilken jävla helg ändå.

image173


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback