"Ah, kan du ta ett kort på oss då?"

Denna dagen fick en dålig start redan när jag inte blev inringd till jobb och några timmar senare blev det fan inte bättre. För att uttrycka mig kort: ALLT gick emot mig och jag var fan klumpigare än vanligt. Men efter en massa klydd, blev dagen så jävla bra. Bokat biljetter till att se Henrik Schyffert och Johan Glans den 14 november i Kalmar. Så då drar jag och nio andra iväg, för att träna magmusklerna lite. Jag och Julia firade det hela med en fika och sedan med lite middag hos henne, datorn framför oss och kollade på olika klipp på youtube och jävlar vad vi skrattade. Så efter en helvetesdag, löste allt sig och det blev bara bättre när jag kom hem och såg att min pengar hade kommit fram till bartender.se och dessutom att de kunde fixa en flight till mig från köpenhamn eller malmö så jag slipper ta omvägen om Stockholm. OCH man skulle förstås kunna tro att dagen inte kan bli bättre, men jo det kan den fanimej. För nu är set sösongspremiär av Prison Break. Jag vill bara ge mig ifrån ett stort glädjeskrik som påminner om de när vi körde upp mot Öland.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback