Det var kärlek vid första ögonkastet

Jag är kär. det är sjukt så mycket matriella saker kan påverka en, men min lila mobil är min ögonsten!

Och gårdagen blev lyckad skulle jag våga påstå. Jag vet inte riktigt var tiden blev av! Hamnade först hos Julia, sen i Skurup hos Emil och sen utanför Skurup hos Olivia. Hästar och allt som jag tvunget skulle klappa. Och ja, sen var kvällen slut och jag blir väckt i en säng utan att veta riktigt hur jag hade hamnat där. Jag var slut igår och Julia sa att jag inte fick ta en powernap. Jag behöver min powernap!! Sen fick vi skjuts hem av Max, och utan att hitta var folket var fick vi gå. Min säng var väldigt efterlängtad!

Dessutom kom det en god nyhet. Fick lön från Tingvalla och dessutom förfrågan om att jobba där i gatuköket i framtiden. Jag är ju inte den som säger nej till jobb!

Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback