Just det

När jag cyklade hem från jobbet idag sprang det en katt över gatan, och då fick jag en flashback från fredagen när vi var på väg hem till Krisse. Jag, Julia, Lovisa och Carro promenerar på en gång med höga buskar på var sida i nästan totalmörker. Just då kommer såklart en svart katt ut från busken vilket får Carro att hoppa till och Julia och Lovisa spotta vilt omkring sig. Och Lovisa skriker i ren panik "VILKET HÅLL SKA MAN SPOTTA ÅT!!??"
Där försvinner all deras modiga, bastanta manlighet. Samma sak när de får panik på tåget för att det började tuta och de tror att vi ska vara med om en olycka eller få beskåda ett självmord. Vad gör de? Slänger sig ner på golvet och sitter där tills tåget stannat på svartestation.

Bristande manlighet kallar jag det!


Kommentarer
Postat av: Sara

haha såna fjollor! jag tycker förresten vi tar sune & kaksmet på lördag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback