Mer helg åt folket

Fredagen startade hos Julia, med några malibudrinkar. Jag, Julia och Lovisa mötte upp carro på stationen.. Ölandsgänget var samlat igen! ut till krisskross i svarte och där var det riktigt trevligt! Sen vet jag inte riktigt vad som hände, jag och Julia var lite överallt. Sänkte några ubåtar, hamnade på Barabar och satt nästan och somnade på Max. Kvällen var lite halvskum och när jag gick förbi Bäckahästen i dag kunde jag inte låta bli att le. Haha, hon den där Julia!

Lördags kvällen spenderades i t-lilla med Sofie, camilla, Cecilia och Emma. Efter mycket om och men hittade vi någon maträtt som vi alla kunde äta och det blev gott! Åkte hem relativt tidigt, då jag började jobb halv åtta i dag. Fick sms om efterfest fyra på natten och suget på fest kom igen. Så nu är det söndag och jag vill redan ha helg.. fan!

   

Fin kväll!!


Kommentarer
Postat av: JWO

tack för ännu en helg ressica. Mycket gemytlig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback