Nej, det här var inte det vi skulle göra?

Jag älskar spontana måndagar. Jag älskar lite mindre att hamna på en stor fest med massa 90:or ute i sövestad! Det var tänkt att det skulle bli en liten behaglig kväll hos Henrik, några stycken som satt och sällskapsdrack. jag, Thes och Lovisa ska få skjuts ut där av Simon, hans bror och henrik. jag och Thes blir upphämtade och sitter på Icas parkering och så får vi reda på att festen är i Sövestad! WHAT? Hämtar upp en oförstående Lovisa som vi slänger in i bagageluckan. Efter några om och men beger vi oss mot Sövestad. Lokalfest och folket ramlade in. Men jag hade faktiskt trevligt, där fanns trotsallt några guldklimpar som jag tillbringade den största delen av kvällen med och för en gång skull struntade jag i resten som jag inte kände. Såjo, eftersom de inte ringde in mig för jobb i morse var det ändå ett helt okej sätt att spendera sin måndag på.

image160

och jag måste bjuda på en bild från Agia Napa..Just done it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback