Resume

På fredagen stod bio och umgås med camilla på schemat och det var för längesedan som vi två sågs och bara pratade. Sånt kan verkligen behövs och den människan och jag har ju en hel del saker gemensamt. Muha! Det blev bio i Tomelilla, såg Rush Huor 3. Och visst var den rolig, men handlingen är väl inte mycket att hurra över. Efteråt överraskade vi Emma och Jocke. Snackade lite skit och sen åkte vi hem. Jag släppte av Camilla men kom fram till att kvällen inte skulle vara över. Så jag begav mig till Saimon och förstörde deras grabbkväll. Blev en tur ner till Soft där jag som körde satt och drack en alkoholfri Margarita. Kvällen slutade för min del här och jag hade då även kommit fram till beslutat att alla våra planer om bartömning och utgång skippades mot jobb på Tingvalla i tio timmar. Men nu i efterhand ångrar jag det inte det minsta. Jag hade skitskoj, träffade folk och stressen var positivt. Efter mina andra så lugna jobb var det skönt att det hände lite saker.

Vaknade på söndagen och det kunde likaväl ha varit efter en utekväll. Mina ben var döda, min kropp mörbultad och jag har ett ganska stort blåmärke som jag inte vet hur det har kommit till. Jag var sunkig, det blev Heroes och vattenpipa för att sedan avrunda kvällen med Guardian med Sara, Julia och Thes. Alla fyra i hennes säng och det är inte alls så bekvämt som det låter.

image142


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback