36-årsfest!

Igår var det den 15 september, vilket innebar min födelsedag och Sara och Julias 18 -årsfest! det började med mat och efter ett tag kom fler och fler folk. Snårestads skola fick liv igen och jag har alltid lika kul där ute faktiskt. Vi dansade och drack och alla var på perfekt humör. Sen skulle vi då till Öja, och det var ett stort misstag. Kommer dit till usel musik och jag tappade verkligen allt humör och Sandra sin plånbok. När musik väl blev lite bättre var det inte lönt, jag hade redan bestämt mig. Öja sög!  

Men jag tackar Sara och Julia, mina älsklingar! Vi kanske ska ta och utnyttja Julias present ikväll. Lite vattenpipa hade suttit bra, dock lämnar vi Saras presenter åt henne!!

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback