Man fuskar fan inte i kortspel

Blev nerlurad till Glende igår där även saimon var. "Ta med dig Snease och öl" och det var väl fixat utan större svårigheter. Spelade lite kortspel och jag fick fyrtal. Nollade saimon som låg på poäng av 46, när man skulle ha 52. Tyvärr lyckades jag inte på mig en vinst för den saken skull, men att nolla Saimon kändes lika bra det. Och nej, jag fuskade inte. Åkte hem tidigt då jag skulle jobba idag. Nio timmar med barn är välditg jobbigt ibland, men jag gillar att jobba mycket. i morgon blir det nio timmar till. Halv nio till sex! 

Dessutom måste jag klaga på hur dåligt fixat allt var i dag. Helt plötsligt satt vi tre helt nya vikarier med 15 barn, som vi knappt kunde namnen på och bara träffat några timmar och vissa inte träffat överhuvudtaget. Trygg miljö för barnen.

Sara är en av de sjukaste människor jag känner..  Lördagen ska bli lika vild som bilden. Mina vänner, ni är på?

image139

Kommentarer
Postat av: Saurrrrrrrraaaauw!

1. du ska dö
2. jag är på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback